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Knowledge management has been one of the topics of greatest interest in the field of organizational studies in recent years. The objective of this research is to analyze the adoptionof knowledge management practices and their relation to human resource policies. The study was carried out in companies operating in the city of Monteria from a quantitative analysis.

María Trinidad Plaza Gómez, The Human Resources Strategy as the Key to Success of Knowledge Management in Companies Implementing New Technologies in the City of Montería

Magíster en Ingeniería Industrial (2011) de la Universidad del Norte, Barranquilla. Especialista en Higiene y Seguridad Industrial (2011) e Ingeniera Industrial (2006) de la Universidad de Córdoba, Montería. Profesora catedrática del Departamento de Ingeniería Industrial de la Universidadde Córdoba.

Míldred Domínguez Santiago, Universidad del Norte

Ingeniera Electricista (1997) de la Universidad del Norte, Barranquilla. Doctora en Dirección de Empresas (2007) de la Universidad de Valencia (España). Profesora de tiempo completo del Departamentode Ingeniería Industrial y coordinadora de la Especialización en Gestión de Produccióny Operaciones de la Universidad del Norte.
Plaza Gómez, M. T., & Domínguez Santiago, M. (2011). The Human Resources Strategy as the Key to Success of Knowledge Management in Companies Implementing New Technologies in the City of Montería. Revista Universidad Y Empresa, 13(20), 44–83. Retrieved from https://revistas.urosario.edu.co/index.php/empresa/article/view/1867

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